ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

1

TRX

TRX Είναι ένας διαφορετικός τύπος άσκησης που χρησιμοποιεί τη βαρύτητα και το βάρος του σώματος, με σκοπό: Την αύξηση δύναμης Την επίτευξη ισορροπίας και ευλυγισίας, Τη σταθερότητα του κορμού και των αρθρώσεων Το συντονισμό του σώματος, & Την αύξηση της οστικής μάζας αποφεύγοντας κακώσεις και τραυματισμούς

2

FUNCTIONAL TRAINING

Μέθοδος  προπόνησης που αποσκοπεί στη βελτίωση της ευκινησίας, των αντανακλαστικών, της σταθεροποίησης, της ταχύτητας και της δύναμης αντίδρασης, όπου το σώμα έχει τη δυνατότητα να αντισταθμίσει τις αλλαγές στο κέντρο βάρους για να μπορεί να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά.

3

CROSS FIT TRAINING

Harder-is-Better Mentality Το CrossFit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης προετοιμασίας σχεδιασμένο για να βοηθήσει το άτομο να αποκτήσει γενική καλή φυσική κατάσταση. Ο σχεδιασμός του CrossFit εστιάζεται στην εκτέλεση συνεχών διαφορετικών λειτουργικών κινήσεων σε υψηλή ένταση με στόχο την απόκτηση μιας συνολικής καλής φυσικής κατάστασης ούτως ώστε τα άτομα να μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε φυσική πρόκληση.

4

LEGS & ABS

Πρόγραμμα που επικεντρώνεται σε ασκήσεις ενδυνάμωσης των ποδιών, της περιφέρειας, των κοιλιακών και των ραχιαίων.

5

PILATES

Το pilates  είναι ένα πρόγραμμα φυσικής και θεραπευτικής αγωγής με βάση την πιο φυσιολογική λειτουργία του σώματος: την κίνηση. Εστιάζει στην άσκηση μυαλού και σώματος, με σκοπό να    χτίσουμε ένα σώμα που «σκέφτεται» για τον εαυτό του. Ευκινησία, βελτίωση της ποιότητας ζωής,   καλύτερη στάση σώματος είναι μερικά από τα οφέλη της μεθόδου pilates.

6

BODY ENERGY

To Body energy απευθύνεται σε όλους όσοι θέλουν να αποκτήσουν γράμμωση και να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση γρήγορα. Περιλαμβάνει ασκήσεις με βάρη, λάστιχα η μπάλες, με πολλές επαναλήψεις και εξασφαλίζει την εκγύμναση ολόκληρου του σώματος με τη συνοδεία δυνατής μουσικής.

7

MY LITTLE GYM

Απευθύνεται σε παιδιά 7-11 ετών. Ασκήσεις που βοηθούν στη σωστή σωματική ανάπτυξη του παιδιού.